საიტის მენიუ
სექციის კატეგორიები
ჩემი ფაილები [0]
ტექნიკა და შეიარაღება [49]
ცნობილი ქართველი გენერლები და მხედარმთავრები [46]
მინი ჩატი
ჩვენი გამოკითხვა
საიტის შეფასება
სულ პასუხი: 164
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
პარასკევი, 03-მაისში-24, 19.07
Welcome Guest

ფაილების კატალოგი

Main » Files » ტექნიკა და შეიარაღება

ავიაცია ნაწილი I
[ ] 25-აგვისტოში-09, 07.06
ბომბდამშენი-თვითმფრინავები
სტრატეგიული ზებგერითი, რაკეტამატარებელი-ბომბდამშენი TU-160
განკუთვნილია მოშორებული სამხედრო გეოგრაფიული რაიონებში და კონტინენტალური სამხედრო მოქმედებების თეატრის სიღრმით ზურგში ყველაზე მნიშვნელოვანი მიზნების ირთვული და უბრალო შეიარაღებით განადგურებისათვის. თვითმფრინავის საჰაეროჩარჩო შესრულებულია ინტეგრირებული სქემით ფიუზლაჟისა და Fტების შერწყმით. კონსტრუქციის საჰაეროჩარჩოს მნიშვნელოვანი ნაწილს წარმოადგენს ტიტანის ძელი(ბალკა), რომელიც თავისმხრივ წარმოადგენს ერთ Mტლიანობაში შედუღებულ კესონს ფრთების მოსახვევი კონსოლების მოსახვევი კვანძებით. ბალკა რომელიც გაივლის თვითმფრინავის მთელ ნაწილს, მაგრდება აპარატის მთელი სხვა დანარჩენი საფრენი ელემენტები.
ცვალებადი გეომეტრის ფრთა(20გრადუსიდან 65გრადუსამდე) უზრუნველყოფს მარალი აეროდინამიური მახასიათებლებით როგორც ზებგერით, ასევე ქვებგერით სიჩწარეზე. თვითმფრინავს გააჩნია სრულმოსახვევიანი ვერტიკალური და ჰორიზონტალური კუდის საყრდენები. TU-160 ძალოვანი დანადგარი შესდგება ოთხი ტურბოდაბერვიანი ძრავებით TRDDF-ით, რომლებიც განთავსებულია ორ მოტოგანდოლებში და გააჩნიათ რეგულირებადი ვერტიკალური სოლი ჰაერის შემწოვი. ბომბდამშენი აღჭურვილია ფრენის დროს საწვავის შევსების სისტემით გამომწევი მოძრავი საწვავის შემავსებელი შტანგით, რომელიც განთავსებლია ფიუზელაჟის ცხვირის ნაწილში მფრინავის კაბინის წინ. ეკიპაჟი თავსდება საკატაპულტო სავარძლებში K-36LM, რომელიც აძლევს საშუალებას ავარის სემთხვევაში ავტომატურად დატოვონ საფრენი აპარატი სიმაღლის ნებისმიერ დიაპაზონში და ნებისმიერი სიცქარისას, ასევე ნულოვან მდგომარეობაშიც. ბორტის რადიოელექტრონული მოწყობილობას TU-160 რთავს სამიზნე-სანავიგაციო-საპილოტაჟოკომპლექს, რადიოლოკაციურ სადგურს, რადიოელექტრონული წინააღმდეგობის კომპლექს, ავტომატური მართვის სისტემას, ასევე სხვა სისტემებს და უზრუნველყოფს ამოცანის შესრულების შესაძლებლობებეს დროის ნებისმიერ მომენტში, ნებისმიერ მეტეოროლოგიურ პირობებეში და ნებისმიერ გეოგრაფიული განედის დიაპაზონებში. თვითმფრინავს გააჩნია საბორტო მოწყობილობების კომპიუტერიზაციის მაღალი დონე. საინფორმაციო სისტემა კაბინაში წარმოდგენილია ელექტრომექანიკური მაჩვენებლებით (ინდიკატორები) და ინდიკატორებით მონიტორებზე. დიდი საფრენი მანქანეისათვის ტრადიციულად შტურვალები შეცვლილია მართვის სახელურებით, გამანადგურებლების მსგავსად. თU-160 ძირითადი შეიარაღება შესდგება შორი მანძილის ქვებგერითი ფრთოსანი რაკეტებით, რომელიც აღიჭურვება ბირთვული საბრძოლო მუხტუთ. ისინი თვასდება მრავალპოზიციურ გამშვებ მოწყობილობებზე შეიარაღების ტვირთის 2 სექციაში 6 რაკეტით თითოში. ასევე გათვალისწინებულია სხვადასხვა დანიშნულების და სხვადასხვა კომპლექტაციის სრული მასით 40 ტონამდე დასაბომბი შეიარაღების გამოყენება.
 
# ძირითადი მახასითებლები TU-160
1.  ეკიპაჟი                                                                          4
2.  მაქსიმალური ასაფრენი მასა, ტ                                           275ტ
3.  საბრძოლო დატვირთვის მასა ნორმალური/მაქსიმალური, ტ        9/40ტ
4.  საწვავაის მასა, ტ                                                            148ტ
5.  ფრენის პრაქტიკული მანძილი ნორმალ/მაქსიმალურ საბრძოლო
დატვირთვით                                                                12500/10500კმ მეტი
6.  მაქსიმალური სიჩქარე, კმ/სთ
7.  სიმაღლეზე                                                                 2200კმ/სთ
8.  მიწასთან                                                                   1-30კმ/სთ
9.  პრაქტიკული სერვისის (პატალოკი) ჭერი, მ                         15000მ
10.  ასაფრენ დასაჯდომი ბილიკის მოხმარებადი მანძIლი, მ         3050მ
11.  გაბარიტული ზომები, მ
12.  სიგრძე                                                                      54,1მ
13.  სიმაღლე                                                                    13,1მ
14.  ფრთების გაშ;ლა  55,7/35,6მ
15.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ ნკ-32, 4X2500
 
შორსმფრენი რაკეტამატარებელი-ბომბდამსენი TU-22M3
განკუთვნილია ოპტიკური ხედვის, რადიოლოკაციურ კონტრასტული, ერთეული და ფართობიანი, სახმელეთო და საზღვაო, მოძრავი და უძრავი მიზნების ზებგერითი <ჰაერი-მიწა>კლასის რაკეტებით და საავიაციო ბომბებით მოწინაარმდეგის ტავდაცვით ოპერატიულ სიღრმეში გასანადგურებლად, წლის/დროის ნებისმიერ მომენტში და ნებისმიერ მეტეოროლოგიურ პირობებში.
TU-22M3 შეინარჩუნა ფრტების ცვალებადი ისრისმაგვარი ფორმა მისი წინამორბედისგან (TU-22M2). საფრენ-ტექნიკური მახასიათებლები გაუმჯობესება მიღწეულია კონსტრუქციის წონის შემსუბუქების, აეროდინამიურობის ფორმის სრულყოფის, ასევე ახალი, უფრო ეკონომიური და ძლიერი ძრავების ხარჯზე. ახალი ძალოვანი დანადგარის უნარყ სესწევს უზრუნველყოს ჰორიზონტალური ფრენა და დაჯდომა ერთ ძრავზე. ძრავების ჩართვა მიწაზე შეიძლება მოხდეს ავტომატურად შემშველებელი ძალოვანი დანადგარის გარეშეც. თვითმფრინავის საბორტო აღჭურვილობა;-საპილოტაჟო-სანავიგაციო კომპლექსი, რადიოლოკაციური სადგურები, ოპტიკურ-სატელევიზიო დასაბომბი სამიზნე, ავტომატური საბორტო მართვის სისტემა დასარაკეტო იარაღის მართვის სისტემა-უზრუნველყოფს სავნავიგაციური, სამიზნე და საპილოტაჟო ამოცანების ავომატიზირებულ შესრულებას, ფრენის დროს წინასწარ დაპროგრამებული ან ოპერატიულად შეყვანილ პროგრამაზე, ასევე რაკეტების გაშვებას და ბომბების ჩამოყრას. TU-22მ3-ის შეიარაღების კომპლექსი განთავსებულია ფუზელაჟში შიდა დაკიდების ოთხ წერტილზე და მოიცავს:-მართვად ფრთოსან <ჰაერი-ზედაპირის><ჰაერი-გემის>,<ჰაერი-რლს>-1-10ცალი კლასის რაკეტებს; -ბომბებს და სავიაციო ნაღმებს-24ტ მდე; ბომბდამსენის უკანა ნახევარსფეროს გამანადგურებლების იერიშისგან დასაცავად, ფუზელაჟის გვერდით ნაწილში განტავსებულია 23მმ კალიბრის საზარბაზნე დანადგარი.
 საბრძლო სიცოცხლის უნარანობის და ფრენის უსაფრთხოების საშუალების სისტემები შეიცავს:საწვავის ავზების ნეიტრალურ გაზებს; -ხანძარჩამქრობ საშუალებას, რომელიც ხანძრის დროს იკავებს ძრავის განყოფილებებს, შემშველებელ ძალოვან დანადგარებს, ტექნიკურ, ფიუზელაჟურ და ფრთების საწვავის ავზებს; -ეკიპაჟის ნულოვან სიმაღლეზე ავარიულ სიტუაციაში კაბინის დატოვებას ინდივიდუალური საკატაპულტო სავარძლებით კტ-1. ჰიდრავლიკური აღჭურვვილობა შესრულებულია სამ (3) დამოუკიდებელ სისტემად.

# ძირითადი მახასითებლები ტუ-22მ3
1.  ეკიპაჟი                                                  4
2.  თვითმფრინავის მასა
3.  მაქსიმალურად ამფრენი, ტ                       124ტ
4.  ნორმალური დასაჯდომად, ტ                      78ტ
5.  
საბრძოლო დატვირთვა
6.  ნორმალური                                             6ტ
7.  მაქსიმალური                                           24ტ
8.  საწვავაის მასა, ტ                                      53ტ
9.  მოქმედების საბრძOლო რადიუსი, კმ              2200კმ
10.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე, კმ/სთ            2000კმ/სთ
11.  ასაფრენი გარბენის მანძილი, მ                    2000-2100მ
12.  გაბარიტული ზომები
13.  სიგრძე/ სიმაღლე/ფრთების გაშლა             42,5X11,1X23,3/34,28მ
14.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ               ნკ-25, 2X2500
 
გამანადგურებელი-ბომბდამშენები
გამანადგურებელი-ბომბდამშენი Su-17m4 (Su-22m4)
განკუთვნილია დაბალსიმაღლეზე მოწინააღმდეგის საჰაერო თავდაცვის მცირესიმაღლეზე ეფექტური გარღვევისათვის და მოწინააღმდეგის მოძრავი და უძრავი სახმელეთო მიზნების( მათშორის მცირეზომის და მაღალსიმტკიცის) ზღვრულად მცირე, მცირე და საშუალო სიმაღლეებზე ვიზუალური მხედველობის პირობებეში, მართვადი რაკეტებით და უმართავი დასაბომბი, სარაკეტო და საქვემეხო შეიარაღებით განადგურება; მართვადი რაკეტებით მომუშავე სახმელეთო რლს-ზე დარტყმების მიყენება, ასევე საჰაერო მიზნების განადგურება ვიზუალური მხედველობის პირობებეშ (დამატებითი ფუნქცია). Su-17m4- გააჩნია გეომეტრიულად ცვალებადი ფრთები.
 Su-17m4 შემუსავებულია Su-17m3-ის გამანადგურებელ-ბომბდამშენის სერიულ ბაზაზე, საბრძლო გამოცდილების გამოყენების გათვალისწინებით და ექსპლუატაციაში მყოფი საექსპორტოდ გასული ვარიანტებისა Su-17, Su-20, Su-22, გააჩნია შეიარაღების გაფართოვებული შემადგენლობა და მოდერნიზირებული ციფრული სამიზნე-სანავიგაციო კომპლექსი PRNK-54 შეიარღების მართვის სისტემის, გაშუქების და მანძილმზომირების სადგურის, რადიოტექნიკური ახლონავიგაციის სისტემის, ციფრული გამომთვლელის,  სიჩქარის, მოჭრის კუთხის და ინერციული სიმაღლის გამსაზღვრელი (კურსოვერტიკალის)  დოპლირების გამსაზღვრელი შემადგენლობაში. ამავდროულად Su-17m4 გაუმჯობესებულია ფრენის ავტომატური მართვის სისტემა და  განთავსებულია ახალი, უფრო სრულყოფილი რადიოსადგური. თვითმფრინავის სიცოცხლისუნარიანობა გაზრდილია რადიოელექტრონული წინააღმდეგობის კომპლექსების და დასხივების სეტყობინების სადგურის მოდერნიზაციის ხარჯზე.
თვითმფრინავის შეიარაღებაში შედის:-მართვადი რაკეტები <ჰაერი-მიწა>-X-25ml, X29l, X-29T, S-25l;
-მართვადი რაკეტები ~ჰაერი-რლს~ X-58u, X27ps, X-25mps; -მართვადი რაეკეტები <ჰაერი-ჰაერი> R-60, R-60მ; -უმართვაი რაკეტები-S-24, S-25, S-8მ,S-5;
-ავიაბომბები, ერთჯერადი კასეტური ბომბები, მცირეგაბარიტული ტვირთების კონტეინერები, ამალებელი კალიბრის ავზები 500კგ მდე; -ორი ცაყენებული 30მმ-ნი ქვემეხი NR-30 საბრძოლო მარაგით 160ვაზნით; -ორი 23მმ-ნი ორლულიანი ცამოსაკიდი საზარბაზნე დანადგარი SPPY-22 საბრძOლო მარაგით 260 ვაზნა წინა და უკან სროლისათვის. თვითმფრინავზე შესაძლებელია დაიკიდოს ოთხამდე დასაკიდებელი ავზი PTB-800 და ორამდე დასაკიდებელი ავზი PTB-1150. თვითმფრინავის კონსტრუქცია და სამიზნე სანავიგაციო კომპლექს PRNK-54-ის განსაკუთრებული მხარე იძლევა მოდერნიზაციის საშუალებას, Su-17m4-ის დამრტყმელი პოტენციალის სწრაფ ზრდას. Su-17m4-ს შეუძია II კლასის აეროდრომებზე ბაზირება. საექსპორტო ვარიანტ Su-17m4 გააჩნია აღმნიშვნელი შუ-22მ4 და განსხვავდება მხოლოდ რადიოტექნიკური დანადგარების და ამოცნობის სისტემის ბლოკების კომპლექატციით.
# ძირითადი მახასითებლები SU-17M4
1.  ეკიპაჟი                                                                         1
2.  ამფრენი თვითმფრინავის მასა,
3.  მაქსიმალურად, კგ                                                       19500კგ
4.  ნორმალური, კგ                                                           16400კგ
5.  
საბრძოლო დატვირთვის მასა
6.  ნორმალური                                                                1000კგ
7.  მაქსიმალური                                                              4250კგ
8.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა, ერტეული.       7ერთ
9.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე მიწასთან/სიმაღლეზე კმ/სთ.     1250/1850კმ/სთ
10.  პრაქტიკული ზღვარი, მ                                                14700მ
11.  ტაქტიკური რადიუსი მიწასთან, კმ                                   330კმ
12.  გაბარიტული ზომები.
13.  სიგრძე/ სიმაღლე/ფრთების გაშლა                              19X4,97X10/13,7მ
14.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                          AL-21f3, 11300
მზვერვ-დამრტყმელი თვითმფრინავები
მზვერვ-დამრტყმელი თვითმფრინავი Su-32MF
განკუთვნილია ბაზირების აეროდრომიდან მნიშვნელოვან მანძილზე მოსორებული მოწინააღმდეგის გემების და წყალქვეშა ნავების ძებნა, და განადგურება.Su-32mf შესწევს უნარი გაუწვიოს დაფარვა და დაიცვას მოსაზღვრე ქვეყნების ეკონომიური ზონა დღისა და ღამის პირობებში, უდი ამინდის პირობებეში და მოწინააღმდეგის საზღვაო და საავიაციო საშუალებების რადიოელექტრონული წინააღმდეგობისას. Su-32mf, ისევე როგორც Su-27 გააჩნია ნორმალური სქემების ინტეგრირებული აეროდინამიური კომპონირება წინა ჰორიზონტალური საყრდენით და ადაპიტირებადი ფრთებით, რომლის წინა და უკანა ფრთების პირები ისევე როგორც წინა ჰორიზონტალური საყდრები იმართება ელექტროდისტანციური სისტემით სეტევის კუთხისა და გადატვირთვის გათვალისწინებით. შორს უკან გატანილი ფუზელაჟის კუდის ნაწილი ემსახურება მაგნიტომეტრის განტავსებისათვის. თვითმფრინავი აღჭურვილია ფრენის დროს საწვავით შევსების სისტემით, რომელიც იშლება წინ მიმრები შტანგით. ეკიპაჟის კაბინა არის შედურებული და დაჯავშნული, რომელიც ეკიპაჟის წევრებს საჭიროების შემთხვევაში აძლევს საშუალებას ადგეს სავარძელიდან, და გაიმართოს წელში სრულ სიმაღლეზე. მფრინავის და შტურმან-ოპერატორის სავარძელები კ-36დმ  განტავსებულია გვერდიგვერდ და უზრუნველყოფს გადარჩენას ფრენის ყველა რეჟიმში, ასევე მიწაზე ნულოვანი სიჩქარის დროს.
საბორტო აღჭურვილობის კომპლექსი უზრუნველყოფს წყალქვეშა ნავებთან ბრძოლისათვის ამოცანების გადაწყვეტას-შესრულებას გამოყენების ყველა დიაპაზონში ავტომატიზაციის მაღალი ხარისხით და ინფორმაციის გამოყენებით, რომლებიც მიიღება არამარტო საბორტო სისტემებიდან , არამედ ასევე სხვა საშუალებეებიდან, მათ შორის კოსმოსური საშუალებებეიდან. კომპლექსი ძირითადად მუშაობს ავტომატურ რეჟიმში, ამასტან ერთად ოპერატორი მხოლოდ თვალს ადევენებს ინდიკატორზე მიღებულ დამუსავებულ ინფორმაციას იმ გადაწყვეტილების მიღების მომენტამდე როდესაც უნდა შეირჩეს ეს თუ ის ვარიანტ, რომელიც მოწოდებულია ეკიპაჟის ინტელექტუალური მხარდაჭერის სისტემის მიერ. საბორტო საინფორმაციო სისტემები სეიცავს:-რადიოლოკაციურ სისტემას, რომელიც ფუნქციონირებს გიდროლოკატორის კომპლექსში, რადიოგიდროაკუსტიკური ტივტივებით(ბუიამი), მათშორის პასიური  მიმართველებით, რომლებიც მუშაობს ბგერით და ინფრაბგერით სიხშირეებში, აქტიური მიმართველებით და ასევე ფეტქებადი ტალღის წარმომქმნელი საშუალებებეით; -მაგნიტური ანომალიების მაჩვენებელი, რომელიც აფიქსირებს მაგნიტურ ვეილს რხევას-ჩახშობას(ხელის შეშლას) რომელიც წარმოიქმნება წყალქვეშა ნავის ფერომაგნიტური კორპუსის ზეგავლენის გამო; -ინფრაწითელი/სატელევიზიო სისტემა ორი დამოუკიდებელი მონაცემთა მიღების არხით:სატელევისიო(ოპტიკური) და ინფრაწითელი, რომლებიც გამოიყენება ცალცალკე ან ერთად, გამომდინარე კლიმატური პირობებიდან და დროიდან.
თვითმფრინავის შეიარაღება განთავსებულია დაკიდების 12 კვანძზე და შეიცავს:
  -გემსაწინაარმდეგო რაკეტებს ASM-MSS და ASM-MS მოქმედების მანძილით 250კმ მდე;
  -გემსაწინააღმდეგო რაკეტები ASM-M და ASM-M2 მოქმედების მანძილით 70კმ და 180კმ მდე შესაბამისად;
  -გემსაწინააღმდეგო რაკეტები AGM-TVC სატელევიზიო მართვის დამიზნების სისტემით; 
  -ტორპედოები, ჰიდროაკუსტიკური Bუი, ~ჰაერი-ჰაერი~ ტიპის P-73 და PVV-AE კლასის რაკეტები, კორექტირებადი და ჩვეულებრივი ავიაბომბები.
თვითმფრინავის აექსპორტო ვარიანტი შეიძლება იქნეს დაკომპლექტებული უცხოური წარმოების აღჭურვილობით. ამასთანვე პროგრამული უზრუნველყოფა და გიდროლოკაციური სისტემა მოდიფიცირდება და ადაპტირდება(შეხამება შერწყმა) გიდროაკუსტიკური ბუიების მუშაობას, რომელიც გამოყენებულია საზღვარგარეთ. სადაზვერვო-დამრტყმელია ავიაკომპლექსი Su-32mf-ს არ გააჩნია ანალოგი მსოფლიოში და გააჩნია მაღალი საექსპორტო პოტენციალი.
# ძირითადი მახასითებლები SU-32MF
1.  ეკიპაჟი                                               2
2.  ამფრენი თვითმფრინავის მასა
3.  მაქსიმალურად                                     44360კგ
4.  ნორმალური                                         42000კგ
5.  საბრძოლო დატვირთვის მასა                    8000კგ
6.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე
7.  დაბალ სიმაღლეზე კმ/სთ                        1400კმ/სთ
8.  მაღალ სიმაღლეზე კმ/სთ შეესაბამება          M=1,8
9.  ფრენის მანძილი კმ
10.  საწვავის გამართვის გარეშე                    4000კმ
11.  საწვავის გამართვით                             7000კმ
12.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ       AL-31F, 2X12500

გამანადგურებლები
გამანადგურებელი SU-27SK
განკუთვნილია საჰაერო მიზნების გასანადგურებლად თავისუფალ სივრცეში და მიწის ზედაპირის ფონზე, დღისა და ღამის პირობებში, Mმძიმე მეტეო-პირობებში,აქტიური და პასიური გაუმართაობის(პომეხი) გამოყენებით, ასევე საჰაერო სივრცის კონტროლი, მოწინააღმდეგის აეროდრომების ბლოკირება დიდ სიღრმეში და სახმელეთო და წყლისზედა მიზნების მოქმედებაზე.
SU-27SK გააჩნია ნორმალური სქემის ინტეგრალურ აეროდინამიური კომპონირება მატარებელი ფიუზელიაჟით, რომელიც აძლევს საშუალებას მიიღოს აეროდინამიურობის მაღალი ხარისხი და აწევის ძალა, საჰაერო ბრძოლლის წარმოების რეჟიმზე. ზეგანობრივ არხზე ქვებგერით სიჩქარისას SU-27SK სტატიკურად არამდგრადია, რაც ამცირებს ბალანსირების დანაკარგს. მდგრადობის და მართვის მოთხოვნილი მახასიათებლები უზრუნველყოფილია ოთხჯერადი რეზერვირებლი დისტანციური მართვის სისტემით. SU-27SK-ს საბორტო რადიოელექტრონული დანადგარები რთავს მძლავრ იმპულსურ-დოპლირების რადიო-ლოკაციურ სადგურს (რლს), ოპტიკურ-ელექტრონულ სამიზნე სისტემას, საპილოტაჟო-სანავიგაციო კომპლექს, რადიოელექტრონულ და ოპტიკა-ელექტრონულ საწინააღმდეგო საშუალებებს, კავშირის კომპლექსტა საშუალებებეს.
 -მხედველობით-სამიზნე დანადგარს, რომელიც შედის შეიარაღების მართვის სისტემაში, რლს-ის საშუალებით უზრუნველყოფს 10 საჰაერო მიზნამდე, ავტომატურ ყველა-რაკუსულ აღმოჩენასა და გაცილებას თავისუფალ სივრცეში 120კმ მდე და ასევე ხმელეთის ფონზე. ოპტიკურ-ელექტრონული სამიზნე სისტემა (ოესს), მოიცავს სითბურ პელენგატორსა და ლაზერულ მანძილმზომელს, მარალ სიმააღლეებზე გაჩნია მოქმედების მანძილი, რომელიც შეედრება საბორტო საჰაერო მიზნების რადიოლოკაციურ სისტემას. საბორტო რლს და ოესს ფუნქციონირებენ ერთად, რაც არსებიტად ამაღლებს მიზნების აღმოჩენასა და გაცილების ალბათობას, განსაკუთრებით მოწინააღმდეგის მიერ ორგანიზებული ჩახშოებების (პომეხი) პირობებეში. ინდიკატორი რომელიც განთავსებულია წინა საქარე მინაზე და საშლემე მიზანმაჩვენებელი სისტემა პრაქტიკულად ელვისებურად აძლევა მიზანჩვენებას რაკეტების თვითდამიზნების საბრძოლო თავებს. რადიოელექტრონული და ოპტიკურ-ელექტრონული საშუალებების უკუმოქმედება აღმოაჩენენ და განსაზღვრავენ რადიოგამოსხივების, საფრთხის ტიპის, კორდინატებს და სეარჩევენ თავდაცვის ხერხების გზას  კუთხემზომის, მანძლმზომელი და სიჩქარის არხების ჩამხშობი საშუალების გამოყენებით, ასევე მატყუარა სითბური მიზნების(მაშხალების) გამოსროლით და სატყუარი ამრეკლებით. SU-27SK-ს შეიარაღება განთავსდება დაკიდების 10 კვანძზე და შეიცავს:-6 ~ჰაერი-ჰაერის~ R-27 კლასის მართვად რაკეტას, ნახევრად აქტიური რადიოლოკაციური და თერმული თვითდამიზნების საბრძოლო თავებით; -6 R-73e ტიპის ახლო ბრძოლის მართვად რაკეტას. სახმელეტო მიზნების გასანადგურებლად შეიძლება გამოყენებული იქნეს ავიაბომბები 500კგ მდე კალიბრის, კასეტური შეიარაღება, არამართვადი ავიაციური რაკეტები,. ასევე გააჩნია ჩაყენებული ქვემეხი GS-301 საბრძოლო მარაგით 150ვაზნით.
# ძირითადი მახასითებლები SU-27sk
1.  ეკიპაჟი                                                                1
2.  ამფრენი თვითმფრინავის მასა, ტ
3.  ასაფრენი მაქსიმალური, კგ                                     33000კგ
4.  საბრძოლო დატვირთვის მასა                                   8000კგ

5.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე კმ/სთ
6.  დაბალ სიმაღლეზე კმ/სთ                                        1400კმ/სთ
7.  მაღალ სიმაღლეზე კმ/სთ შეესაბამება                         M=2,35
8.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                                18500მ
9.  გადასარბოლი მანძილი კმ                                        3700კმ
10.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა,           9 ერთეუ
11.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                   AL-31F, 2X12500
Category: ტექნიკა და შეიარაღება | Added by: Giorgi
Views: 1759 | Downloads: 0 | Rating: 4.0/1 |
Total comments: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
შესვლის ფორმა
ძებნა
საიტის მეგობრები
  • Create your own site