საიტის მენიუ
სექციის კატეგორიები
ჩემი ფაილები [0]
ტექნიკა და შეიარაღება [49]
ცნობილი ქართველი გენერლები და მხედარმთავრები [46]
მინი ჩატი
ჩვენი გამოკითხვა
საიტის შეფასება
სულ პასუხი: 156
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
პარასკევი, 14-დეკემბერში-18, 16.38
Welcome Guest

ფაილების კატალოგი

Main » Files » ტექნიკა და შეიარაღება

ავიაცია ნაწილი IX
[ ] 27-აგვისტოში-09, 07.05
საგემბანო ბაზირების გამანადგურებლები
საგემბანო გამანადგურებელი Su-33
 განკუთვნილია ჰაერის დასაპყრობად, ზღვაზე, საზღვაო ფლოტის ოპერატიული შენაერთების ჰაერსაწინაღმდეგო თავდაცვით სისტემებზე და რაკეტსაწინააღმდეგო თავდაცვის სიტემები (პრო)ზე და მათ ეფექტურ გამოყენებაზე გაბატონებისათვის; საზღვაო ფლოტის სხვა სახის ავიაცის საბრძოლო მოქმედებების უზრუნველყოფა რადიოლოკაციური ავტომატური მართვის სისტემის ვეილს გარეტ ყოფნისას, მოწინააღმდეგის მიერ რადიოელექტრინული წინაღობებისა და ჰაერსაწინააღმდეგოი თავდაცვის სისტემების წინაარმდეგობების გამოყენებისას, ნებისმიერ მეტეო პირობებეში, დღისით და ღამით; წყლისზედა და სახმელეთო მიზნების განადგურება; შეფერხებიტი ფუნქციების შესრულება საბრძოლო მოქმედებების საფრთხისას. 
 Su-33-არის Su-27 საგემბანო მოდიფიკაცია. თვითმფრინავის მანევრირებისა და ასაფრენ/დასაჯდომი მახასიათებლების გასაუმჯობესებლად თვითმფრინავი აღჭურვეს წინა ჰორიზონტალური საყრდენით და ფრთების განვიტარებული მექანიზაციითაეროდინამიური სქემით  Su-33 ინტეგრირებული კომპონირებით  არის არამდგრადი ტრიპლანი(ფრთა+ჰორიზონტალური საყრდენი (კუდი)+წინაჰორიზონტალური საყრდენი).
 მდგრადობისა და მართვის მოთხოვნილი მახასიათებლები უზრუნველყოფილია ოთხჯერადი რეზერვირებული დისტანციური მართვის სისტემით. თვითმფრინავის საგემბანო ბაზირებამ მოითხოვა პლანერისა და შასის ძირითადი კონსტრუქციის ელემენტების გაძლიერება. საცხვირო საყრდენს გააჩნია ნორი საბურავი. ფიუზელაჟის კუდის ნაწილში დაყენებულია დასაშვები სამუხრუჭე კაუჭი. თვითმფრინავის გარე ფრტების კონსოლი და ჰორიზონტალური საყრდენი (უკანა კუდის პანელი) იკეცება.
მფრინავის კაბინა არჭურვილია ინფორმაციის წარმოდგენის ახალი ტანამედროვე სისტემებით მრავალფუნქციური ინდიკატორებით, რომლებზეც გამოისახება სანავიგაციო, ტაქტიკური და სამიზნე ინფორმაცია, ასევე საბორტო სისტემების კონტროლის მონაცემები. ძლიერი იმპულსურ-დოპლირებული წინაღობ-დამცველი რლს იძლევა საშუალება აწარმოს ზებნა, მიწის ან ზღვის ფონზე 10 მიზნამდე გაცილება და ერთდროულად მართვადი რაკეტების გაშვება რამოდენიმე მიზანზე. ოპტიკურ-ელექტრონული სამიზნე სისტემა, რომელიც მოიცავს სიტბურპელენგატორსა და ლაზერულ მანძილ მზომელს, როელიც მუსაობს რლს-თან ერთობლივად, სეკომპლექსირებული საშლემო მიზანჩვენების სისტემით. რადიოტექნიკური დაზვერვის სისტემა ინფორმირებს მფრინავებს დასხივებაზე. აქტიური წინარობებეის დადგმისათვის გამოიყენება რადიოელექტრინული წინაარმდეგობის დანადგარი კონტეინერში, რომლებიც ყენდება ფრთების დაბოლოვებებზე.
 საფრენ-სანავიგაციო კომპლექსი კორდინატების კორექციით სათანამგზავრო სისტემებიდან და შორეული ნავიგაციდან უზრუნველყოფს ზღვაზე და ხმელეთზე ფრენას ნებისმიერ გეოგრაფიულ პირობებში, გემზე დაბრუნება და დასაჯდომად სემოსვლაზე ავტომატურ რეჟიმში მეტეომინიმალურობისას 30X400მ. Su-33 სეიარაღება მოიცავს ჩაყენებულ 30მმ კალიბრის ქვემეხს, საშუალო მანძილის 12-მდე ~ჰაერი-ჰაერი~ მართვად რაკეტებს,  RVV-AE, R-27r1, R-27T1, R-27ET1, მცირე მანძილის მართვადი რაკეტები R-72ე, ზებგერითი გემსაწინააღმდეგო მარტვადი რაკეტა ~Moskit~-ის ტიპის, ასევე კორექტირებადი და უმართავი საზღვაო და სახმელეთო მიზნების დასაზინებელი საშუალებები. შემკვეთს სეიძLბეა სეტავაზებული იქნას Su-33-ის მრავალმიზნობრივი მოდიფიკაცია გაფართოვებული შესაძლებლობებით საზღვაო და საჰაერო მიზნებზე მოქმედებისას ფარტო ნომენკლატურული თანამედროვე მაღალი სიზუსტის იარაღის გამოყენებიტ, ასვე დაზვერვის წარმოებისათვის და საზღვაო ფლოტოს ოპერატიული სენაერთების გემის და საავიაციო შეიარაღების სისტემებისათვის მიზანჩვენება.
# ძირითადი მახასითებლები. Su-33
1.  ეკიპაჟი,                                                                               1
2.  მაქსიმალური ასაფრენი მასა, კგ                                              33000კგ
3.  მაქსიმალური მასა საბრძოლო დატვირთვისას გემბანიდან/აეროდრომიდან აფრენისას                                                                           6500/8000
4.  ფრენის მაქსიმლაური/დსაჯდიომად სემოსვლისას სიჩქარე.       2300/240კმ/სთ
5.  ფრენის პრაკტიკული ზრუდე სიმაღლეზე, მ                                 17000მ
6.  ფრენის პრაქტიკული მანძილი, კმ                                              3000კმ
7.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა                           8 ერთეული
8.  ძრავის მარკა, რაოდენობაXსიმძლავრე, ც.ძ             AL-31F(K),2X12500(13300)
 
  საძებრო-სამაშველო ვერტმფრენები
საძებრო-სამაშველო ვერტმფრენი KA-27PS
განკუთვნილია სამძებრო-სამაშველო და ავარიულ-სამაშველო სამუშაოებისათვის ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ რთულ მეტეო პირობებეში, ხმელეტზე და ზღვაზე 5 ბალიანი მღელვარებისას. აღჭურვილია დასაბერი ბალონეტებით, რაც იძლევა სასუალებას მოახდინოს ავარიული დაშვება წყალზე, ჯალამბარი ტვირთამწეობით 300კგ, შიდა დაკიდების სისტემით, რომელიც გატვლილია ტვირტების ტრანსპორტიებისათვის 3 ტონამდე. საფრენ-სანავიგაციო კომპლექსი უზრუნველყოფს ფრენის რეჟიმების სტაბილიზაციას, წინასწარ დაგეგმილ მარშრუტზე ავტომატიზირებული ფრენა, ასევე რლს-ტან ერთობლივობაში ვერტმფრენის გაყვანა მოცემულ წერტილში მარალი სიზუსტით და მასზე დაკიდება ავტომატურ რეჟიმში. 
# ძირითადი მახასითებლები. Ka-27PS
1.  ეკიპაჟი,                                                                                3
2.  მაქსიმალური ასაფრენი მასა, კგ                                                11000კგ
3.  ფრენის მაქსიმლაური/კრეისერული სიჩქარე, კმ/სთ                    270/250კმ/სთ
4.  სტატიკური/დინამიკური ზღუდე, მ                                         3700/6000მ
5.  ფრენის პრაქტიკული მანძილი, კმ                                                800კმ
6.  მაქსიმალური ფრენის ხანგრძლივობა, სთ                                       5სთ
7.  ვერტმფრენის გაბარიტული ზომები სიგრძე-სიმაღლე-სიგანე, მ   12,25X5,4X3,8 მ
8.  სატვირთო კაბინის გაბარიტული ზომები სიგრძე-სიმაღლე-სიგანე. 4,52X1,32X1,3
9.  ძრავის მარკა, რაოდენობაXსიმძლავრე, ც.ძ                    TVZ-117VMA, 2X2200
  
ნავსაწინააღმდეგო ვერტმფრენები
ნავსაწინაარმდეგო ვერტმფრენი KA-28
განკუთვნილია წყალქვესა ნავების ძებნისა და აღმოჩენისათვის, მათზე თვალთვალისა და განადგურებისათვის წყალქვეშა მდგომარეობაში 500მ სირრმეზე ყოფნისას და 75კმ/სთ სიჩქარიტ გადადადგილებისას.  სესწევს უნარყ აწარმოოს  ზებნა სხვადასხვა კლიმატურ პირობებეში, წელიწადის და დღე-ღამის ნებისმიერ პერიოდში, მარტივ და რთულ მეტეო პირობებეში, ასაფრენი ადგილიდან 200კმ მანძილის მოშორებით რაიონებში, 5 ბალიანი საზრვაო რელვადობის პირობებეში. ვერტმფრენი აღჭურვილია დასაბერი ბალონეტებით, რაცაძლევს საშუალებას გნახორციელოს ავარიული დაშვება წყალზე. ლობოსტების დასაკეცი სპეციალური მექანიზმი საგრძნობლად ამცირებს მის გაბარიტებს გემზე და აეროდრომულ ანგარებში განთავსებისას. საფრენ-სანავიგაციო კომპლექსი უზრუნველყოფს ფრენის რეჟიმების სტაბილიზაციას, წინასწარ დაგეგმილ მარშრუტზე ავტომატიზირებული ფრენა, ასევე რლს-თან ერთობლივობაში ვერტმფრენის გაყვანა მოცემულ წერტილში. Ka-28-ის სეიარაღება შესდგება: -ნავსაწინაღმდეგო ტორპედოებს APR-3V; -ნავსაწინაღმდეგო ბომბებს S-3v; -ორიენტირებული საზღვაო ავიაბომბები OMAB-12D, OMAB-25-8N; -რადიოჰიდროაკუსტიკური ტივტივები(Bui) RGB-16-1.
# ძირითადი მახასითებლები. Ka-28
1.  ეკიპაჟი,                                                                             3
2.  მაქსიმალური ასაფრენი მასა, კგ                                            12000კგ
3.  საბრძოლო დატვირთვის მასა, კგ                                             800კგ
4.  ფრენის მაქსიმლაური/კრეისერული სიჩქარე, კმ/სთ                 270/250კმ/სთ
5.  დინამიკური ზღუდე, მ                                                        6000მ
6.  სამძებრო-დამრტყმელ ვარანტში ფრენის მანძილი, კმ                   900კმ
7.  სამძებრო ვარანტში ფრენის მანძილი, კმ                                   1169კმ
8.  ფრენის ხანგრძლივოვა სამძებრო რეჟიმში ყოფნისას, სთ              2სთ 15წთ
9.  გაბარიტული ზომები სიგრძე-სიმაღლე-სიგანე, მ                  12,25X5,4X3,8 მ
10.  წამყვანი როტორის დიამეტრი, მ                                             15,9
11.  ძრავის მარკა, რაოდენობაXსიმძლავრე, ც.ძ                   TVZ-117VMA, 2ხ2200
  
საბრძოლო სატრანსპორტო ვერტმფრენები
საბრძოლო სატრანსპორტო ვერტმფრენი Ka-29
განკუტვნილია სატრანსპორტო და საბრძOლო ვარიანტებში გამოსაყენებლად ყველა განედზე, დღე-რამის ნებისმიერ დროს და რთილ მეტეო პირობებეში. სატრანსპორტო ვარიანტში ვერტმფრენს შეუძLია 4000კგ ტვირთის გადაზიდვა ან 16 მედესანტესი პირადი შეიარაღებით. შიდა დაკიდების სისტემა გათვლილია ტვირთების ტრანსპორტირებისათვის 4ტ მდე. საბრძOლო ვარიანტში მხედველეობით სამიზნე მოწყობილობა და 4 ბალონის დამჭერები უზრუნველყოფენ სხვადასხვა ვარიაციების სეიარაღების გამოყენებსას მასით 2000კგ მდე, და მოიცავს: მართვად რაკეტებს; -უმართავ რაკეტებს 80მმ კლიბრისა; -უნივერსალურ საქვემეხე კონტეინერებს GS-23 23მმ კალიბრის; -ამალებელი ავზები.
 ვერტმფრენი აღჭურვილია მოძრავი 7,62მმ-ნი ტყვიამფრქვევით, ეკიპაჟის კაბინის და სასიცოცხლო მნიშვნელობის ძალოვანი დანადგარების აგრეგატების  დაჯავშნულობა ზრდის მანქანის საბრძოლო სიცოცხლისუნარიანობას. საფრენ-სანავიგაციო კომპლექსი უზრუნველყოფს საფრენი პარამეტრების სტაბილიზაციას, ასევე პილოტირების ავტომატიზირებულ რეჟიმს წინასწარ დაპროგრამებულ მარშრუტზე. ლოპოსტების დაკეცვის სპეციალური მექანიზმი სესაძლებლობას აძლევს საგრძნობლად შეამციროს ვერტმფრენის გაბარიტები მისი გემებზე და აეროდრომების ანგარებში განტავსებისათვის. 
# ძირითადი მახასითებლები. Ka-29
1.  ეკიპაჟი,                                                                            2
2.  ნორმალური ასაფრენი მასა, კგ                                             11000კგ
3.  ფრენის პრაქტიკული მანძIლი, კმ                                            750კმ
4.  ფრენის მაქსიმლაური/კრეისერული სიჩქარე, კმ/სთ                280/235კმ/სთ
5.  სტატიკური/დინამიკური ზღუდე, მ                                   3700/6000მ
6.  გაბარიტული ზომები სიგრძე-სიმაღლე-სიგანე, მ
7.  ვერტმფრენის                                                              12,25X5,4X3,8
8.  სატვირთო კაბინის                                                        4,52X1,32X1,3
9.  წამყვანი როტორის დიამეტრი, მ                                              15,9
10.  ძრავის მარკა, რაოდენობაXსიმძლავრე, ც.ძ                  TVZ-117VMA, 2ხ2200
 
რადიოლოკაციური დაზვერვის ვერტმფრენები
რადიოლოკაციური დაზვერვის ვერტმფრენი Ka-31
განკუთვნილია შორ ზღვარზე საჰარეო მიზნების (თვითმფრინავის, ვერტმფრენის, ტიპის) რადიოლოკაციური აღმოჩენისათვის, მათ შორის ფრენის მაქსიმალურ სიმაღლეზე, ასევე წყლისზედა გემების, მათი გამცილება და მათზე მონაცემთა გადაცემა მართვის საკომანდო პუქტებზე. შესაძლებელია მათი გამოყენება საზღვაო ძალების ფლოტში და სახმელეთო ჯარებში, მოწინააღმდეგის გემებზე, თვითმფრინავებზე და საბრძოლო დამრტყმელ ვერტმფრენებზე თანამედროვე ინფორმაციის მოწოდებისათვის. Ka-31 სექმნილია გემბანური ვერტმფრენ Ka-27 და Ka-29-ის ბაზაზე.
საბორტო კომპლექსის საფუძველს სეადგენს  ძლიერი რლს მყარსხეულიანი ელემენტებით სანძო გაშლით 6მ სიგრძლის. ბორტის რადიოტექნიკური კომპლექსი გამოიყენება მიზნების რადიოლოკაციური აღმოჩენისათვის, მათი ამოცნობისა და ინფორმაცის საგემბანო და სახმელეთო სამეთაურო პუნქტებზე გადაცემა, ხოლო საფრენ-სანავიგაციო კომპლექსტან მუსაობის შერწყმით საშუალებას იძლევა გამახორციელოს ავტომატიზირებული ფრენა დაპროგრამებულ მარშრუტზე ნებისმიერ კლიმატურ და მეტეოროლოგიურ პირობებეში. 
# ძირითადი მახასითებლები. Ka-31
1.  ეკიპაჟი,                                                                        2
2.  ასაფრენი მასა, კგ                                                         12500კჯ
3.  ფრენის მაქსიმლაური/საპატრულო სიჩქარე, კმ/სთ              220/100კმ/სთ
4.  პატრულირების მაქსიმალური სიმაღლე, მ                           3500მ
5.  პატრულირების ხანგრძლივობა, სთ                                   2,5სთ
6.  რლს-ის დაკვირვების/ხედვის ზონა, გრადუსი                     360გრად.
Category: ტექნიკა და შეიარაღება | Added by: Giorgi
Views: 688 | Downloads: 0 | Rating: 5.0/1 |
Total comments: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
შესვლის ფორმა
ძებნა
საიტის მეგობრები
  • Create your own site