საიტის მენიუ
სექციის კატეგორიები
ჩემი ფაილები [0]
ტექნიკა და შეიარაღება [49]
ცნობილი ქართველი გენერლები და მხედარმთავრები [46]
მინი ჩატი
ჩვენი გამოკითხვა
საიტის შეფასება
სულ პასუხი: 156
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
შაბათი, 19-იანვარს-19, 16.18
Welcome Guest

ფაილების კატალოგი

Main » Files » ტექნიკა და შეიარაღება

ავიაცია ნაწილი III
[ ] 26-აგვისტოში-09, 07.17
დამჭერ-გამანადგურებელი Mig-31
განკუთვნილია საჰაერო მიზნების დასაჭერად მარტივ და რთულ მეტეოროლოგიურ პირობებეში, დღისით და ღამით, ავტონომიურად და ჯგუფში, სწრული და გაწყვეტილ მართვის სამეთაურო ველში და თავდაცვითი მანევრისა და საწინაღობო ანტიმოქმედებებეის შესრულეა მიზანზე დამიზნებისგან დამოუკიდებლად. ეფექტურობა უზრუნველყოფილია შემდეგის ხარჯზე: -სიჩქარების დიდი დიაპაზონისა და დასაჭერი მიზენების სიმაღლისა; - მიზანზე ნახევრად ავტომატური მოქმედებები, უწყვეტი ან ერთეულ სანფორმაციო პირობებში; -რამოდენიმე მიზნის ერთდროული გაცილების უნარი დაყ ველა რაკეტის გაშვება ერთ შეტევაში მასირებული საავიაციო და ფრთოსანი რაკეტების შემოტევისას; -წინამძღოლის ბრძანებებით ჯგუფური მოქმედება მონაცემთა და ურთიერთ კორდინატთა და მიზნების განაწილების გაცვლით ჯგუფებს შორის ანდ დამჭ-გამანადგურებლებს შორის; -ჰაერში ხანგძლივი ბარაჟირების შესაძლებლობა შემდგომი მიზნების გადაჭერით.
 
 Mig-31 შეიარაღება  შესდგება:ოთხ ოთხი რადიოლოკაციური (R-33e) და ინფრაწითელი თვითდამიზნების თავიანი რაკეტებისგან, ჩაყენებული საქვემეხე დანადგარისაგან. Mig-31 ბაზაზე შექმნილია თვითმფრინავ დამჭერების მოდფიკაციები:საექსპორტო Mig-31ie, Mig-31B გაფართოვებული საბრძოლო შესაძლებლობებეით მისი ჰაერში საწვავის გამართვის სისტემის ხარჯზე, დამატებითი სარაკეტო შეიარაღება, შორი მანძილის რადიონავიგაციის სისტემები, ასევე აპარატურები, გადასაჭრელი საბრძოლო დავალებებეის შესრულების გამფართოვებელი კლასი. Mig-31-ის კაპიტალური რემონტისას მოხა მისი ხელახალი აღჭურვა და შესაბამისად გამოვიდა Mig-31B რამაც მიიღო ინდექსი Mig-31bs. Mig-31b გახდა საფუძველი მრავალფუნქციონალური თვითმფრინავის Mიგ-31ბმ(საქსპორტო ვარიანტი Mig-31fe) შესაქმნელად, რომელიც განკუთვნილია საჰაერო, სახმელეთო და წყლისზედა მიზნბის საწინააღმდეგოდ.
 
# ძირითადი მახასითებლები Mig-31
1.  ეკიპაჟი                                                                      2
2.  ასაფრენი მასა, კგ
3.  ნორმალური, კგ                                                        36800კგ
4.  მაქსიმალური                                                           50000კგ
5.  
ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე, კმ/სთ
6.  დაბალ სიმაღლეზე                                                   1500კმ/სთ
7.  მაღალ სიმაღლეზე                                                   3000კმ/სთ
8.  სიმაღლის აკრეფის დრო 18კმ,წთ                                     7,9
9.  დაჭერის ზღუდე კმ
10.  სიმაღლეზე 19კმ,                                                   მ=2,35 720
11.  სიმაღლეზე 10კმ,                                                   მ=0.8 
12.  ფრენის დროს საწვავის გამართვის გარეშე/გმართვით       1450/2250*
13.  გადასრბოლი ფრენის მანძილი, კმ                                 3000კმ
14.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                                    20000მ
15.  ბაზირების აეროდრომის კლასი II
16.  მაქსიმალური საბრძოლო დატვირთვა, კგ                        8000**კგ
17.  გაბარიტული ზომები
18.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                       22,69X6,15X13,46
19.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                       D-30f6, 2x15500
20.  *Mig-31b(BM) თვის, ** Mig-31bm თვის
 
მოიერიშეები მოიერიშე-თვითმფრინავი Su-25
განკუთვნილია უშვალოდ სახმელეთო ჯარების მხარდასაჭერად, მცირეგაბარიტული მოწინააღმდეგის ერთეული და ჯგუფური მიზნების გასანადგურებლად, ჰაერიდან დანაღმვა და დაბალსიჩქარიანი საჰაერო მიზნების განადგურება მხედველობით პირობებეში დღისა და ღამის პერიოდში მოწინააღმდეგის ძლიერი საცეცხლე წინააღმდეგობის გაწევისას.
Su-25 გამოირჩევა მაღალი დონის საბრძოლო სიცოცხლისუნარიანობით, რომელიც უზრუნველყოფილია: ტიტანის ჯავშნისაგან შედურებული კაბინის კონსტრუქციით და მფრინავის დამცავი წინასაქარე ოპტიკური ჯავშანბლოკისგან, დაცული და პენოპოლიურეტანით ავსებული საწვავის ავზები, მოტოგანყოფილებებეის ხანძარსაწინააღმდეგო დაცვით, დაზიანება მდგრადი ძირითადი ძალოვანი ელემენტებით, სასიცოცხლო მნიშვნელოვანი  აგრეგატებისა და სისტემების ჯავშანდამცავებით, გადახურებისა და ხანძარსაწინაღმდეგო გამძლე მართვის გაყვანილობა გაძლიერებული გაწევით, რომელთაც შეუძლიაათ გაუძლონ ტყვიის მოხვედრას კალიბრით 12,7მმ. საბრძოლო სიცოცხლისუნარიანობის საშუალებებეის გაზრდის საერთო მასა წარმოადგენს 1100კგ.
 
 Su-25-ის საბორტო აღჭურვილობის შემადგენლობაში შედის: -კავშირის საშუალებებეი; -სახემწიფო საინდიტენფიკაციო ამომცნობი სისტემა; -რადიოელექტრონული წინაარმდეგობის საშუალებებეი, რომლებიც შეიცავს თავისმხრივ მომუშავე რლს-ის აღმომჩენ აპარატურას, აქტიური რადიოტექნიკური წინააღმდეგობებეის სადგურს, და ინფრა წითელი ვაზნების გამომგდები მოწყობილობისაგან; - სამიზნე-სანავიგაციო კომპლექს, რომელიც შეიცავს სასროლ-დასამბომბ სამიზნეს ASP-17Bჩ-8, ლაზერული მანძილმზომელის და მიზნის გამშუქებელ ~Kლიონ-Pს აპარატურასგან.
 მოიერიშეს შეიარაღება განთავსდება დაკიდების 10 შიდა წერტილზე  და შეიცავს: -მართვად რაკეტებს ~ჰაერი-ხმელეთი~ თვითდამიზნების ლაზერული საბრძოლო ტავით 2დან 4 ცალამდე; -500კგ კალიბრის  ავიაბომბები საერთო მასით 4000კგ; -უმართვაი სავიაციო რაკეტები (8 ბლოკამდე); -ოთხამდე მოძრავი საქვემეხე დანადგარები დაკიდებულ კონტეინერებში; -ორი მცირე მანძილის მართვადი რაკეტა ~ჰაერი-ჰაერი~ კალსის ტიპის. ჩაშენებული 30მმ ნი ქვემეხი სროლის ტემპით 3000 გასროლა წუთში და გააჩნია საბღძოლო მარაგი 250 ვაზნა.
 აღუჭურვავ აეროდრომებზე მოიერიშეს ექსპლუატაცისათვის შემუშავებული იქნა ტექნიკური მომსახურების ავტონომიური სისტემა, რომელიც ტავსდება ოთხ შიდა კვანძებით გადასაზიდ დასაკიდ კონტეინერებზე. მარალი მანევრირება Su-25 საშუალებას აძლევს გაანადგუროს მიზნები პირველივე შემოსვლით, ეფექტურად გამოიყენოს ადგილის რელიეფ სეტევიდან გამოსვლისათვის. Su-25-ის ბაზაზე სექმნილი იქნა ორადგილიანი სასწავლო-საბრძოლო ვარიანტ სუ-25უბ, ტანკსაწინააღმდეგო Su-25თ და მრავალმიზნობრივი Su-25TM(Su-39). 
# ძირითადი მახასითებლები Su-25
1.  ეკიპაჟი                                                                        2
2.  
ასაფრენი მასა, კგ
3.  ნორმალური, კგ                                                           14500კგ
4.  მაქსიმალური                                                              16500კგ
5.  საბრძოლო დატვირთვის მასა, კგ                                        4340კგ
6.  შიდა ავზებში საწვავის მასა                                              3000
7.   ----
8.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე, კმ/სთ
9.  დაბალ სიმაღლეზე                                                       950კმ/სთ
10.  
ფრენის მანძილი, კმ
11.  დაბალ სიმაღლეზე დამატებიტი საწვავის ავზების გარეშე         495კმ
12.  დამატებითი საწვავის ავზებით                                         640კმ
13.  გადასარბოლი                                                             1950კმ
14.  გაქანების სიგრძე ბეტონის ასაფრენი ზოლის/გრუნტიანი ზოლის, მ    550/600მ
15.  გარბენის სიგრძე ბეტონის ასაფრენი ზოლის/გრუნტიანი ზოლის        600/750მ
16.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა, ერთეული                      6,5
17.  
გაბარიტული ზომები
18.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                                15,53ხ4,8ხ14,36
19.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                                R-95S, 2x4100
  
ყველა ამინდის მრავალფუნქციონალური მოიერიშე Su-39
განკუთვნილია ხმელეთზე ზღვაზე და ჰაერში მაღალი სიზუსტის იარაღით მიზნების გასანადგურებლად, დღის/ღამის და რთულ მეტეო პირობებში, ასევე მოწინააღმდეგის ჰაერსაწინააღმდეგო თავდაცვის სისტემების მოქმედებისას.

Su-39-ის ძირითადი შეიარაღება შეადგენს ტანკსაწინააღმდეგო 16 ერთეული მართვადი რაკეტები ~Vixr~, რომელტაც შეუძლიათ გაანადაგურონ 1 მეტრის სისქის ჯავშნიანი მოძრავი ტანკები 10 კილომეტრის მანძილიდან, საზღვაო მიზნები ~Kater~ ტიპის, ასევე საჰაერო მიზნები-~საბრძოლო დაჟავშნული ვერტმფრენი~-ის ტიპის. ან M~მძიმე თვითმფრინავი~. Su-39 შეუძლია მიიღოს სხვა თანამედროვე მაღალი სიზუსტის ~ჰაერი-ხმელეთი~, ~ჰაერი-ჰაერი~, ~ჰაერი-რლს~ კალასის იარაღი, ასევე უმართავი რაკეტები კალიბრი 85მმ დან-250მმ მდე, ავიაბომბები კალიბით 500კგ-მდე, საერთო მასით 5000კგ-მდე. თვითმფრინავი შეიარღებულია 30მმ-ნი საზარბაზნე დანადგარით. საბრძოლო დავალებებეის შესრულების მაღალ ეფექტურობას უზრუნველყოფს სამიზნე-სანავიგაციო კომპლექსი და ბორტის რადიოელექტრონული ბრძოლის კომპლექსით (რებ). სამიზნე სანავიგაციო კომპლექსის შედის:-შეიარაღების მართვის სისტემა, რომელიც აძლევს საშუალებას გამოიყენოს ორი სხვადასხვა სახის იარაღი ერთ შეტევაში ჰორიზონტალური ფრენის, პიკირების და კაბრირების დროს; -სადღეღამისო ავტომატური ოპტიკა-ელექტრონული კომპლექსი ~SHKVAL-M~ 23 ჯერადი გადიდებით დღის არხში, ასევე ძებნის სისტემა, ამოცნობა, გაცილება და მიზანჩვენება, რომლებიც უზრუნველყოფენ ყველა სახის მართვადი და უმართავი იარღის გამოყენებას სახმელეთო, საზღვაო და საჰაერო მიზნებზე; -რადიოლოკაციური სამიზნე კომპლექსი ~კოპიო-25~, მოიხმარება ~ჰაერი-ჰაერი~, ~ჰაერი-ხმელეთი~ რაკეტების გამოყენებისას, მათ შორის საზღვაო მიზნებზე, ასევე რომელთაც გააჩნიათ კარტოგრაფირების რეჟიმი; -სანავიგაციო აღჭურვილობა, რომელიც უზრუნველყოფს მიზანზე გასვლას ავტომატურ რეჟიმში.
რებ-ის კომპლექსი განკუთვნილია რადიოტექნიკური დაზვერვისათვის და ავტომატურ რეჟიმში თვითმფრინავის რადიოლოკაციური და ინფრაწითელი დიაპაზონში ყოველ რაკუსული დაცავა. მის შემადგენლობაში შედის: -რადიო ტექნიკური დაზვერვის სადგური სახმელეთო, საბორტო და საგემბანო რლს პელენგაციისათვის, მათი აღმოჩენისა და ცეცხლის მართვისათვის, ასევე ყველაზე სახიფათო მიზნების და მათი კორდინატების განსასაზღვრად; -აქტიური რადიოტექნიკური წინაღობებეის სადგური, რომელიც ქმნის გამყვან, მოციმციმე და ხმოვან წინაღობებს(პომეხი); -მოდულირებადი პომეხების სადგური და ხმოვანი პომეხების; -სატყუარა სითბური მიზნების გამოსაროლი ავტომატი 192 ვაზნით. 

 -ამის გარდა Su-39 აღიჭურვება სპეციალური ჭურვებით, რომელიც ახდენს იარაღის გამოყენების იმიტაციას (სრუ მიზნით), რომლებიც უწევს მოწინააღმდეგის ჰაერსაწინააღმდეგო თავდაცვის სისტემებს დეზიორენტაციას და მიყავს სხვა მიმართულებით მოწინააღმდეგის ყველა სახის მართვადი სარაკეტო სისტემები. საბრძOლო სიცოცხლისუნარიანობის კომპლექსი მასით 1115კგ პრაქტიკულად უზრუველყოფს მფრინავის 100%დაცვას და თვითმფრინავის ყველა სასიცოცხლო მნიშვნელობის აგრეგატებს მოწინააღმდეგის 30მმ სასროლ-საქვემეხო იარაღისგან დაცვას, ასევე თვითმფრინავის საკუთარ აეროდრომზე დაბრუნებას მასზე ~სტინგერის~ ტიპის რაკეტის მოხვედრის შემთხვევაში. Su-39 მარტივია ექსპლოატაციაში, შესაძლებელია მისი მოხმარება მცირედ მომზადებულ გრუნტიან ასაფრენ დასაჯდომ ზოლებზე 1200მ მანძილამდე, ასევე მთიან რაიონებში 3000მ ზღვის დონიდან. ძრავს შეუძLია იმუშავოს არამარტო ნავთზე ასევე დიზელის საწვავაზე. თვითფრინავი არმოითხოვს დიდი დანახარჯებს მისი საინჟინრო ტექნიკური სემადგენლობის შესწავლისათვის.
# ძირითადი მახასითებლები Su-39
1.  ეკიპაჟი                                                                1
2.  
ასაფრენი მასა, კგ
3.  მაქსიმალური                                                      20500კგ
4.  შიდა ავზებში საწვავის მასა                                      3840
5.  მაქსიმალური საბრძოლო დატვირთვის მასა, კგ               5000კგ
6.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე კმ/სთ                         950კმ/სთ
7.  გადასარბოლი ფრენის მანძილი, კმ                              2500კმ
8.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა,            6,5ერთეული
9.  დაკიდების წერტილების რაოდენობა                               11
10.  გაქანება/ გარბენის სიგრძე, მ
11.  გრუნტიანი ასაფრენი-დასაჯდომი ზოლის, მ              650/750მ
12.  ბეტონის ასაფრენ დასაჯდომი ზოლის, მ                   600/600მ
13.  გაბარიტული ზომები
14.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                15,33X5,2X14,52
15.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                R-195, 2X4500


სამხედრო-სატრანსპორტი თვითმფრინავები
მძიმე შო მფრენი სამხედრეო-სატრანსპორტო თვითმფრინავი AN-124
განკუთვნილია ჯარების საშტაბო საბრძოლო ტექნიკით და შეიარაღებით ქვეყნის სიღრმითი ზურგიდან სამხედრო(საბრძოლო) მოქმედებების თეატრში გადასაყვანად, საჰაერო დესანტის გაძლიერება მძიმე ტექნიკით, ტვირთების მისაწოდებლად საზღვაო ფლოტისათვის ოკეანის საბრძოლო მოქმედებების თეატრში, მძიმე და მსხვილგაბარიტული ტვირთების გადასატანად. თვითმფრინავის ორი სატვირთო ლუკის არსებობა (წინალუკი და კუდის ფიუზელაჟის ნაწილში ჭრილობითი ლუკი) ამსუბიუქებს და აჩქარებს ჩატვირთვისა და დაგმოტვირთვის პროცესს. სადესანტო-სატრანსპორტო კომპლექსის აღჭურვილობა, ბორტის ავტომატიზირებული კონტროლის სისტემა, სისტემისა და აღჭურვილობის ტექნიკური მდგომარეობის, ორი დამხმარე ძალოვანი ელექტრო გენერატორიანი და ტურბოდაბერვიანი დანადგარი უზრუნველყოფს ექსპლოატაციას, ბეტონირებულ და გრუნტოვან ასაფრენ დასაჯდომ ზოლებზე.

საბორტო დანადგარები უზრუნველყოფს სატრანსპორტო-სადესანტო დავალებებეის შესრულებას, დღე-ღამის, მარტივ და რთულ მეტეოროლოგიურ პირობებეში, მოწინააღმდეგის ჰაერსაწინააღმდეგო ტავდაცვითი სისტემის წინაღმდეგობისას, ძირიტადი ბაზირებიდან შორ მანძილზე მოწყვეტისას და მოიცავს: სამიზნე-სანავიგაციო საპილოტაჟო კომპლექს, კავშირის ტიპურ კომპლექს, სადესანტო-სატრანსპორტო აღჭურვილობას.
 სამიზნე-სანავიგაციო საპილოტაჟო კომპლექსში შედის: ავტონომიური ნავიგაცის სისტემა, თვითმფრინავის საბრძოლო წყობაში მართვის აპარატურა, ახლო ნავიგაცის რადიოტექნიკური და დაჯდომის სისტემა, შორი ნავოგაცის რადიოტექნიკური სისტემა, ასტროსანავიგაციო სისტემა, მიწის ზედაპირის ხედვის რლს, წინა ხედვის რლს, ოპტიკა-სატელევიზიო თარაზო(VIZIR) და სხვა სისტემები. სადესანტო-სატრანსპორტო აღჭურვილობა სესდგება ორი სახიდე კრანუსგან, ორი დასატვირთი ჯალამბარისგან, საგორავო და მისაბმელი (შვარტოვაჩნი) აღჭურვილობისაგან. თვითმფრინავს უნარი შესწევს გადაზიდოს შეიარაღებული ძალების ქვედანაყოფების საშტატო შეიარაღება, საბრძოლო მატერიალი და საბრძოლო მომსახურება 100-ით.
# ძირითადი მახასითებლები AN-124
1.  ეკიპაჟი                                                                 7
2.  მაქსიმალური ასაფრენი მასა, ტ                                 392ტ
3.  ტვირთ ამწეობა, ტ                                                 120ტ
4.  ფრენის მანძილი, კმ
5.  გადასარბოლი                                                      16000კმ
6.  ტვირთით 40ტ/120ტ                                          12200/5210კმ
7.  9კმ სიმაღლეზე ფრენის კრეისერული სიჩქარე,             750-800კმ/სთ
8.  სატვირთო კაბინის ზომები
9.  სიგრძე(რამპის გარეშე)XსიმაღლეXსიგანე, მ              36,5X4,4X6,4მ
10.  
ბეტონის ასაფრენი ზოლის სიგრძე, მ
11.  გაქანების, მ                                                        2520მ
12.  გარბენის, მ                                                          900მ
13.  გაბარიტული ზომები
14.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                     69,1X21,08X73,3
15.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                      D-18T,4X23430
საშუალო სამხედრო-სატრანსპორტო თვითმფრინავები
 IL-76M, IL-76MD, IL-76MF
განკუთვნილია სადესანტო ნაწილების დესსნტირებისათვის, ჯარების, საბრძოლო ტექნიკისა და შეიარაღების გადასაზიდად, ჯარებისათვის სასწრაფო ტვირძთების მიწოდება, ასევე დაჭრილებისა და ავადმყოფების ტრანსპორტირებისათვის. საბორტო აღჭურვილობა უზრუნველყოფს სატრანსპორტო-სადესანტო დავალებებეის შესრულებას დღე-რამის, მარტივ და რთულ მეტეო-პირობებეში, მოწინააღმდეგის ჰაერსაწინაარმდეგო თავდაცვითი სისტემების მოქმედებისას. ეკიპაჟის კაბინა, სატვირთო და უკანა(კარმავაია) ნაწილი გერმეტიულია. წინა და უკანა ნაწილის(კრომკამ) ფრთების მექანიზაცია შესდგება  ხუთსექციური გადაცდომილი წინასაფრთეებისაგან და გამოსასვლელეი სამხვრელიანი ცამკეტებისაგან, ელერონებისგან, სპოილრები და საჰაერო სამუხრუჭე ფარებისაგან.

IL-76MD-ს მოდიფიკაცია განსხვავდება IL-76M-ისგან ფრენის გაზრდილი მანძილით და გაზრდილი ასაფრენი მასით. IL-76MD-ს ბორტის აღჭურვილობა შეიცავს: სამიზნე-სანავიგაციო პილოტაჟურ კომპლექს, რადოიკავშირის, სადესანტო-სატრანსპორტო აღჭურვილობას და ინდივიდუალური დაცვის საშუალებებს.
 სამიზნე-სანავიგაციო ილოტაჟური კომპლექსში შედის: საკურსო სისტემა, ხმელეთის ზედაპირის ხედვის რლს, ცენტრალური ციფრული გამოთვლელს, ავტოკონტროლის სისტემას, ფრენის ავტომატური მართვის სისტემას, ახლონავიგაცისა და დასხდომის რადიოტექნიკური სისტემას, რადიოლოკაციურ მიმღებ-გამომკითხველს, ხმელეთან სახიფათო დაახლოვების საგანგაშო აპარატურას.
 რადიოკავშირითი აღჭურვილობა შეიცავს: მოკლეტალღოვან რადიოსადგურს, ავარიულ რადიო სადგურს, თვითმფრინავის შიდა სასაუბრო მოწყობილობას, ხმოვანი შეტყობინების  აპარატურას, მაგნიტოფონს. სადესანტ-სატრნასპორტო მოწყობილობა განკუთვნილია ადამიანების, ტექნიკის და ტვირთების ჩატვირთვა გადმოტვირთვისათვის., მათი განთავსებისა და დამაგრებისთვის გადაზიდვების დროს. სესდგება სატელეფონო, საგორავო კონვეერისაგან, საბმელ ტაკელაჟური (სტელაჟური, პალეტური), დამხმარე საპარაშუტო და სანიტარული აღჭურვილობებეისაგან.
 თვითმფრინავი აღჭურვილია დაცვის საშუალებებეით, რომლის შემადგენლობაში შედის დასნებოვნების სეტყობინების სადგური, სითბური წინაღობებეის გაცლის დანადგარი, ინფრაწითელი ვაზნები, დიპოლური (დიპოლნიე) ამრეკლების გამცლელი ავტომაისგან და ქვემეხი რადიოლოკაციური სამიზნე სადგურით. შიდა ბალონურ დაჭერებზე იკიდება ავიაბომბები ან რადიოშუქურები. IL-76MF-შემდგომი მოდიფიკაცია IL-76MD და განსხვავდება მისგან გაზრდილი 6,6მ სატვირთო კაბინით, მოდიფიცირებული სამიზნე-სანავიგაციო კომპლექსით და ახალი ძრავებით –Pშ-90-A, რომელსაც გააჩნია საწვავის ხარჯვის შემცირებული მუშაობა (0,58-0,6კგ საწვავი/კგ-სთ 0,69-ის წინააღმდეგ წინა ძრავები). ამის გარდა, ისინი აკმაყოფილებენ იკაო-ს მოთხოვნილებებეს ხმის დონით და მავნე გამონაბოლქვებით. ძრავის მაღალი გაწევა ზრდის თვითმფრინავის შესაძლებლობებს განსაკუთრებით ცხელ კლიმატში და მთიანი აეროდრომების პირობებში. გატვალისწინებულია IL-76-ის გამოყენება ხანძარსაწინაღმდეგო ცეცხლის ცასახშობად. IL-76-ის ტიპის თვითმფრინავებს შეუძლიათ 120ტ ტვირთ ამწეობის ექსპლოატაცია გრუნტიანი საფრენი ბილიკიდან.
# ძირითადი მახასითებლები                       IL-76M       IL-76MD         IL-76MF
1.  ეკიპაჟი                                                   7              7                   4
2.  მაქსიმალური ასაფრენი მასა, ტ                    170          190                 210
3.  ტვირთ ამწეობა, ტ                                    47            47                   60
4.  
ფრენის მანძილი, კმ
5.  20ტ ტვირთით                                       6100კმ       7200კმ            8500კმ
6.  40ტ ტვირთით                                        3000კმ       4200კმ           5550კმ
7.  9კმ-12კმ სიმაღლეზე ფრენის კრეისერული სიჩქარე, კმ/სთ 
                                                            770-800       770-800        780-820
8.  
თვითმფრინავის გაბარიტული ზომები
9.  სიგრძეXსიმაღლეX ფრთების გაშლა, მ                    53,2 X 14,4 X 50,5მ
10.  სატვირთო კაბინის ზომები, სიგრძე-სიმაღლე-სიგანე, მ   
                                                             20X3,45X3,4          26,6ხ3,45ხ3,4მ
11.  ასაფრენი ბილიკის მოთხოვნილი სიგრზე, მ        2500         2500           2500
12.  საწვავის ეფექტურობა, გ/ტ-კმ                                 231,5 244 166
13.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ             D-30კპ        D-30კპ     Pშ-90-A
14.  რაოდენობაXგაწევის, კგძ                          4X12000      4X12000    4X16000
Category: ტექნიკა და შეიარაღება | Added by: Giorgi
Views: 907 | Downloads: 1 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
შესვლის ფორმა
ძებნა
საიტის მეგობრები
  • Create your own site