საიტის მენიუ
სექციის კატეგორიები
ჩემი ფაილები [0]
ტექნიკა და შეიარაღება [49]
ცნობილი ქართველი გენერლები და მხედარმთავრები [46]
მინი ჩატი
ჩვენი გამოკითხვა
საიტის შეფასება
სულ პასუხი: 156
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
პარასკევი, 14-დეკემბერში-18, 16.39
Welcome Guest

ფაილების კატალოგი

Main » Files » ტექნიკა და შეიარაღება

ავიაცია ნაწილი II
[ ] 25-აგვისტოში-09, 07.54
მრავალ მიზნობრივი გამანადგურებელი SU-30MK (SU-30KI)
 განკუთვნილია საჰაერო მიზნების გასანადგურებლად შორი, საშუალო და მცირე მანძილის მქონე გამანადგურებელი თანამედროვე მართვადი და უმართვაი საშუალებებეით, ასევე საზღვაო და სახმელეთო მიზნებზე მართვადი და უმართვაი საშუალებებეის ფართო სპექტრით სამოქმედოთ, მათ შორის  მაღალისიზუსტის იარღით დღისა და ღამის პირობებეში, მართივ და ღტულ მეტეოპირობებში.
SU-30MK-ს საბრძოლო შესაძლებლობების გაფართოვება, მიიღწევა საბორტო დანადგარების მოდერნიზაციის და ახალი საჰაერო და სახმელეთო მიზნების გასანადგურებელი საშუალებებეის გამოყენების ხარჯზე. რლს, ოპტიკურ-ელექტრონული სამიზნე სისტემების, მფრინავის სლემის მიზნის მაჩვენებლის სისტემის, საპილოტაჟო-სანავიგაციო კომპლექსის სრულყოფით-დახვეწვით და საინდიკაციო სისტემები იძლევა საშუალებას გამოიყენოს მართვადი ~ჰაერი-ჰაერის~ მცირე, საშუალო და გაზრდილი მანძილის R-73,R-27, RVV-AE ტიპის რაკეტები, ასევე სახმელეთო მიზნების გასანადგურებელი მართვადი საშუალებებეის გამოყენება: მცირე მანძილის (X-29თ); ანტილოკაციური (X-31P); საშუალო მანძილის (X-59M); კორექტირებადი საავიაციო ბომბები (KAB-500kr და KAB-1500). სატელევიზიო-საკომანდო დამიზნების მქონე და პასიური რადიოლოკაციური რადარული  რაკეტების გამოსაყენებლად, თვითფმფრინავს გააჩნია შეიარაღების მართვის სისტემის კონტეინერი. დაკიდების 12 წერტილზე შეიძლება ასევე განთავსდეს უმართვაი ბომბები, ერთჯერადი კასეტური ბომბები, ამალებელი ავზები, მცირე გაბარიტების მქონე ტვირთის კონტეინერები და არამართვადი საავიაციო რაკეტები საერთო მასით 8000კგ. ჩაყენებული კონტროლის საშუალებების და ტექნიკური პარამეტრების რეგისტრაცას, ტაქტიკური მდგომარეობას და ეკიპაჟის მოქმედებას უზრუნველყოფს  თვითმფრინავის დანადგარებისა და ხელსაწყოების შემოწმებას ხმელეთზე და ფრენისას, ლოგიკურ დამუშავებას, დოკუმენტირებას და ინდიკატორზე გაუმართვაობის საინფორმაციო გამოსახვას. სუ-30მკ ოროენტირებულია უცხოელ შემკვეთებზე, უფრო მარალი დონის უნიფიცირებით ვიდრე სუ-27სკ და სუ-25.
1.  ეკიპაჟი                                                           1
2.  მაქსიმალური მასა, კგ
3.  ასაფრენი, კგ                                                 34000კგ
4.  საბრძოლო დატვირთვის მასა                             8000კგ
5.  ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე კმ/სთ
6.  დაბალ სიმაღლეზე კმ/სთ                                 
1400კმ/სთ
7.  მაქსიმალური რიცხვი მ ფრენის                             2,3
8.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                          17500მ
9.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა,       9 ერთეული
10.  ფრენის პრაქტიკული მანძილი კმ
11.  გამართვის გარეშე                                         3000კმ
12.  ჰაერში საწვავით გამართვით                            5200კმ
13.  გაბარიტული ზომები
14.  სიგრძეXსიმაღლეX Fრთების გაშლა, მ                21,9X6,4X14,7მ
15.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ               AL-31F, 2X12500

მრავალ მიზნობრივი გამანადგურებელი SU-35 (SU-37)
განკუთვნილია არსებული და პერსპექტიული საჰაერო მიზნების, უპილოტო საფრენი აპარატების და ფრთოსანი რაკეტების, ხმელეთზე მანევრირებადი მიზნების, დღისა და ღამის, მარტივ და რთულ მეტეო პირობებეში გასანადგურებლად, ასევე სახმელეთო და წყლისზედა მიზნების გასანადგურებლად სხვადასხვა მართვადი შეიარაღებით, მარალისიზუსტის ჩათვლით, მოწინააღმდეგის ჰაერსაწინაარმდეგო თავდაცვით ზონასი სესვლის გარეშე. Su-35 ეს არის რრმა მოდერნიზაცია Su-27-ის სახმელეთო და საჰაერო მიზნებზე განსაკუთრებული მაღალი ეფექტურობის მიზნით და მისი საბრძოლო გამოყენებით.  
მანევრირებისა და აფრენა-დაჯდმომის მაასიათებლების გასაუმჯობესებლად, თვითმფრინავი აღჭურვილია წინა ჰორიზონტალური საყრდენით. აეროდინამიური სქემით SU-35 არამდგრადი სამფრენია( ფრთა+ჰორიზონტალური კუდი+წინა ჰორიზონტალური საყრდენი). მოთხოვნილი მდგრადობის და მართვის მახასიათებლებს უზრუნველყოფს ოთხჯერადი რეზერვირებული ციფრულ-ანალოგური დისტანციური მართვის სისტემა. SU-35-ზე დამონტაჟებულია ახალი ფრთა გაზრდილი შესაბამისი სისქით. დამუშავდა შასების ძირითადი საყდარები, წინა შასი საყდრები შეცვლილი იქნა 2 თვლიანით. გამანადგურებელი აღჭურვილია ჰაერში საწვავაის გასამართი დანადგარით.
 -საკატაპულტო სავარძელი KD-36DM-ს გააჩნია საზურგის დახრის კუთხე 30 გრადუსით, რაც ეხმარება მფრინავს გადატვირთვების გადასატანად საჰაერო ბრძოლისას. სამიზნე-სანავიგაციო კომპლექსი შეიცავს:-ახალი თაობის მრავალ-ფუნქციონალურ, მრავალ-რეჟიმულ რლს  ფაზური მანძილის რადარით, რომელსაც შესწევს უნარი აღმოაჩინოს და გააცილოს 20 საჰაერო მიზანი და ერთდროულად დაცხრილოს 8 მათგანი; -ოპტიკურ-ლოკაციური სადგური, სითბური მაჩვენებლის ფუნქციის შეთავსებიტ, ლაზერული მანძილმზომელი და მიზნების გაშუქების ხელსაწყო;
 - უკანა ხედვის რლს; -შლემური მიზანჩვენების სისტემა; -რადიოტექნიკური დაზვრევის და თავდაცვის სისტემა; -კომპლექსური საინფორმაციო სისტემა; -კავშირისა და საპილოტაჟო-სანავიგაციო ხელსაწყო დანადგარები; -ავტომატური მართვის სისტემა; სამიზნე-სანავიგაციო კომპლექსიდან მიღებული ინფორმაციით, ავტომატური მართვის სისტემა წყვიტავს ფრენის მარშრუტის ამოცანებს, აეროდრომზე დაბრუნებას, აეროდრმოზე  წინა დასაჯდომი მანევრს და შემოსვლას დასაჯდომად, ასევე მიზანზე დამიზნებას და შეტევას. მოწინააღმდეგის ჰაერსაწინააღმდეგო თავდაცვის სისტემის გადალახვის მიზნით SU-35 შეუძლია განახორციელოს ფრენა დაბალ სიმაღლეზე ავტომატურ რეჟიმში ადგილის რელიეფის კონტურის პარალელურ მიყოლებაში, წინაღობებეის შემოფრენითა და შემოვლით. 
 -SU-35 შეიარაღება ტავსდება დაკიდების 12 წერტილზე და შეიცავს მართვად სარაკეტო შეიარაღებას:
-~ჰაერი-ჰაერი~-RVV-AE, R-27R1, R-27ER1, R-27T1, R-27ET1, R-73E; -~ჰაერი-ზედაპირი~ X-31A, X-31P, X-29L, X-29T, X-59M; ასევე სხვადასხვა კალიბრის და დანიშნულების ცვეულებრივი და კორექტირებადი ავიაბომბები, ამალებელი ავზები.  გააჩნია ჩადგმული ქვემეხი გშ-301 150 საბრძოლო ვაზნის მარაგით. სხვადასხვა ვარიაციების გამოყენებადი დიდი შეიარაღება, ტანამედროვე აღჭურვილობებეი და მაღალფრენის მახასიათებლები SU-35 აძლევს საშუალებას შეასრულოს სხვადასხვა ტაქტიკური ამოცანები.
- SU-35 შემდგოიმი განვიტარებით  სესრულდა ზემანევრირებადი გამანადგურებელი SU-37, რომელიც აღჭურვილია AL-31FP ძრავებით ვექტორული აქაჩვის მართვის სისტემებით და ინტეგრირებული დისტანციური მართვის სისტემებით. ეს იძლევა საშუალებას სეასრულოს ფიგურული პილოტაჟი ძალიან დაბალ სიჩქარეზე თითქმის ნულოვნამდე, შეტევის კუთხის შეუზღუდავად. მფრინავის კაბინაში განთავსებულია 
 გვერდით მხარზე გამანადგურებლის მართვის ხელსაწყო და ძრავების მართვის სახელურრები ტენზოზიზტემით, რომელიც განსაზღვრავს მფრინავის ხელის ძალისხმევის გამოყენებას. Su-37-ში გამოყენებულია ფართე ფორმატიანი მაჩვენებლების ფერადი სისტემა.
1.  ეკიპაჟი                                                        1
2.  
მასა, კგ
3.  მაქსიმალური ასაფრენი, კგ                                34000კგ მეტი
4.  საბრძოლო დატვირთვის მასა                              8000კგ
5.  
ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე კმ/სთ
6.  დაბალ სიმაღლეზე კმ/სთ                                   14000მ
7.  მარალ სიმაღლეზე                                           მ=2,35
8.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                           18000მ
9.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა,        9 ერთეული
10.  ფრენის მანძილი კმ
11.  საწვავაით გამართვის გარეშე                            3300კმ
12.  ჰაერში საწვავით გამართვით                             6500კმ
13.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                22,2X6,4X14,7მ
14.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ               AL-31F(FP), 2X12500
 ფრონტალური გამანადგურებლები Mig-29
 განკუთვნილია საჰაერო მიზნების გასანადგურებლად, დღისა და ღამის, მარტივ და რთულ მეტეო პირობებეში, ხელშემშლელ მდგომარეობაში, ასევე სახმელეთო მიზნების გასანადგურებლად ვიზუალური მხედველობის პირობებეში.
გამანადგურებელი აღწურვილია ორარხიანი საინფორმაციო-სამიზნე სისტემით, რომელიც შესდგება: -საბორტო რადიოლოკაციური სადგურით (ბრლს) N-019; -ძებნის ოპტიკურ-ლოკაციური სადგურისგან (ოლს), საჰაერო მიზნების აღმოჩენის, შებყრობის და ავტომატური გაცილებისგან, ასევე მოიცავ სათვალთვალო-სადევნებელი თერმულ პელენგატორს და ლაზერულ მანძილმზომელს; - შლემური მიზნის მაჩვენებელი.
საინფორმაციო და ალგორითმული გაერთიანება ბორტის რადიოლოკაციური სადგურისა და ძებნის ოპტიკუროლოკაციური სადგურის ეთიანმა კომპლექსმა გაზარდა სამიზნე სისტემის ჩამხშობისგან დაცულობა.  Mig-29 შეიარაღებულია ჩაყენებული ქვემეხით GS-301 30მმ კალიბრის საბრძოლო კომპლექტი 150 ვაზნა. Mig-29-ის დაკიდებადი შეიარაღება შეიძლება განთავსდეს 6 კვანძზე და შეიცავს:-R-27 ტიპის ~ჰაერი-ჰაერის~ საშუალო მანძილის 2 ცალ მართვად რაკეტას; -R-73 ან R-60 ტიპის ~ჰაერი-ჰაერის~ მცირე მანძილის 6 ცალ მართვად რაკეტას; -შ-5, S-8 ტიპის უმართავ რეაქტიულ ჭურვებს 4 ბლოკამდე ან S-24 4ცალი; -საავიაციო ბომბდამშენი საშუალებებეი მასით 2000კგ-ით;
თვითმფრინავის ფრენის უსაფრთხოებასა და საბრძოლო სიცოცხლის უნარიანობას უზრუნველყოფს:-ორძრავიანი ძალოვანი დანადგარი, ფრენის და დასაჯდმომად ერთი ძრავის გამოყენების შესაძლებლობით; -სპეციალური ავტომატური სისტემა, რომელიც აღკვეთს ფრენის სახიფათო რეჟიმში გასვლას; -ეფექტური ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემა და საწვავის ავზების პროტექტირება; -ეკიპაჟის გადარჩენის სისტემა კატაპულტირების სავარძლის K-36მ-ის საფუძველზე; Mig-29 გააჩნია საექპლუატაციო ტექნოლოგიურობის მაღალი დონე. Mig-29-ის საფიძველზე შემუშავებული იქნა მარავალი ახალი მოდიფიკაციები. Mig-29სე გააჩნია ორი დაკიდებადი საქვავის ავზი ფრთების ქვეშ და გაზრდილი 3000კგ მდე საბრძოლო დატვირთვით. Mig-29სე არის მრავალმიზნობრივი დანიშნულების გამანადგურებელი, რომელიც გაზრდილი აქვს საბომბე დატვირთვა და რადიოლოკაციური საშუალებების აღმოჩენის და დამიზნების აქტიური ჩახშობის სადგური. გამანადგურებელზე ყენდება რაკეტები რვვ-აე აქტიური რადიოლოკაციური თვითდამიზნების საბრძოლო თავით, რომელიც შეიძლება გამოყენებული იქნეს ორ მიზანზე ერტდროულად.
Mig-29სდ გააჩნია საწვავით გამართვის სისტემა ფრენის დროს, უცხოური აპარატურა, სახემწიფო სისტემის ამომცნობი, რადიონავიგაცია და კავშირი, საბრძოლო დატვირთვის 4000კგ, ასევე ძრავებით RD-33 III სერია მოდულის კონსტრუქციის და გაზრდილი რესურსით. Mig-29სმ შეუძLია ატაროს მარალსიზუსტის მართვადი შეიარაღება თვითდამიზნების თერმული ეკრანიანი საბრძოლო თავებით ~ჰაერი-ზედაპირის~ კლასის. გამანადგურებელი შეიარაღების არსენალი გაზრდილია შემდეგი გამოყენების ხარჯზე:-მართვადი რაკეტები ~ჰაერი-ჰაერი~ RVV-AE 4ცალი; -მართვადი რაკეტები ~ჰაერი-ზედაპირი~ X-29T 2ც-მდე; -კორექტირებადი ავიაბომბები KAB-500 4ც-მდე. შეიარაღების მართვის კომპლექსური სისტემა აერთიანებს სამ სამიზნე სისტემას, ბრლს, ოლს და შლემის მიზანჩვენების სისტემებს. 
-1997 წლის ნოემბერში რუსეთმა დაიწყო Mig-29smt გამოცდები. Mig-29smt არის სრულიად მრავალფუნქციონალური გამანადგურებელი მოქმედების დიდი დიაპაზონით, რომელსაც შეუძლია გამოიყენოს სავიაციო სეიარაღების ფართო ნომენკლატურა. Mig-29smt გააჩნია პრინციპიალური სიაახლები:-მოდერნიზირებული კაბინა თანამედროვე მრავალფუნქციური ტხევადკრისტალური დისპლეებით და მართვის პულტებით; -გაზრდილი აქვს ფრენის მანძილი, შიდა დამატებითი საწვავის ავზების ხარჯზე; -საწვავით გამართვის სისტემა ჰაერში; -მოდერნიზირებული ბრლს კარტოგრაფირების რეჟიმით, რაც მნიშვნელოვნად ზრდის მოქმედების ეფექტურობას სახმელეთო მიზნებზე; -ახალი, ღია არქიტექტურული საბორტო კომპლექსი; -საბორტო კომპლექსის გაფართოვებული შესაძლებლობებეი.  გაზრდილია მართვადი შეიარაღების არსენალი სახმელეთო და საზღვაო მიზნებზე შემდეგის ხარჯზე:-გემსაწინააღმდეგო რაკეტები აქტიური რადიოლოკაციური თვითდამიზნების თავით; რადიოლოკაციურ საწინააღმდეგო რაკეტის; -რაკეტები და ბომბები ლაზერული თვითდამიზნების თავებით ოპტიკურ-ლაზერული აპარატურით კონტეინერის გაშუქებისას; -მოდერნიზაციის სემდეგ გამანადგურებლის ეფექტურობა გაიზარდა 3 ჯერ და ექსპლუატაცის რირებულება შემცირდა 40%-ით.
 Mig-29უბ სასწავლო-საბრძოლო გამანადგურებელის საფუძვლიანი მოდერნიზაციის შემდგომ შემუშავებული იქნა, ორადგილიანი, მრავალფუნქციონალური გამანადგურებელი Mig-29ubt. საბრძოლო დავალებებეის შესასრულებლად და ფრინავთა პ/შ მოსამზადებლად. Mig-29ubt ზე შესაძლბელია ბრლს დანაყენება მილიმეტრულ და სანტიმეტრულ დიაპაზონებში.
Mig-29k-მრავალფუნქციური გამანადგურებელი გემზე ბაზირებისათვის, განკუთვნილია გემების შენაერთების ჰაერსაწინააღმდეგო ტავდაცვისათვის, საზღვაო (ზედაპირული) და სახმელეთო მიზნების მაღალი სიზუსტის შეიარღებით გასანადგურებლად ღრის/ღამის და ნებისმიერი მეტეო პირობებეში. მიგ-29კ წარმატებით გაიარა გამოცდაავიამზიდ ~ადმირალ კუზნეცოვზე~.
1.  ეკიპაჟი                                                                  1
2.  მასა, კგ
3.  ასაფრენი ნორმალური/მაქსიმალური, კგ                    15000/18000კგ
4.  საწვავაი                                                               4300
5.  
ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე კმ/სთ
6.  დაბალ სიმაღლეზე კმ/სთ                                         1500კმ/სთ
7.  მარალ სიმაღლეზე                                                 2400კმ/სთ
8.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                                 18000მ
9.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა,             9ერთეული
10.  ფრენის მანძილი კმ
11.  დაბალ სიმაღლეზე                                                 700კმ
12.  სიმაღლეზე დამატებითი ავზებით/ ავზების გარეშე     1500კმ/2100კმ
13.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                      17,3X4,3X11,4მ
14.  გაქანების/გარბენის მინიმალური სიგრძე                    250/600მ
15.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა,                       კგძ RD-33, 2X8300
 ფრონტის მსუბუქი გამანადგურებელი Mig-21-93
განკუთვნილია საჰაერო მიზნების გასანადგურებლად დღის/ღამის და ნებისმიერი მეტეოროლოგოიურ პირობებში, ასევე სახმელეთო მიზნების განადგურება მართვადი და უმართავი საშუალებებეით.

 შექმნილია Mig-21bis-ის სერიულ ბაზის მოდიფიკაციაზე. თვითმფრინავზე განთავსებულია შეიარაღების მართვის სისტემა ~Kოპიო-21ი~ შემადგენობით:-მცირეგაბარიტული, მრავალფუნქციური, კოგერენტული, იმპულსურ-დოპლირებული რადიოლოკაციური სადგური ~Kოპიო~ (შუბი) ~RLPK-29M~-ის იდეისა და ტექნოლოგიის კომპლექსის გამოყენებით; -ბორტის გამომთვლელი ტექნიკით; -ინფორმაციის ასახვის სისტემა; -შლემის მიზანჩვენების სისტემა; -სანავიგაციო სისტემები.  -რლს ~კოპიო~ საშუალებას იძლევა მოახდინოს რაკეტების დამიზნება მიზნების წინა და უკანა ნახევარსფეროებში და ხმელეთის ფონზეც, მათი მიწის ზედაპირიდან 30 მეტრის სიმაღლეზე აღმოჩენით. ახლო საჰაერო ბრძოლების წარმოებისათვის გაჩნია რეჟიმი ~Vერტიკალ~. ბრლს იძლევა საშუალებას ერთდროულად აღმოაჩინოს და გაუწიოს გაცილება რვა საჰაერო მიზნებს და შეუტიოს ორს. საჰაერო მიზნების აღმოჩენის მანძილი ~Kოპიო~ ბრლს-ით სეადგენს 45კმ. ~Kოპიო~ ბრლს-ს გააჩნია კარტოგრაფირების რეჟიმი, რაც აძლევს საშუალებას ადგილის რელიეფის დაზვერვის წარმოებისათვის, გაარჩიოს მსხვილი რადიოკონტრასტული სახმელეთო/საზღვაო მიზნები და გაანადგუროს ისინი მართვადი და უმართვაი გასანადგურებელი საშუალებებით, მათ შორის რაკეტები ~ჰაერი-გემი~ X-31A. რადიოგამოსხივებადი მიზნების გასანადგურებლად რაკეტებით X-31P და X-25MP თვითმფრინავზე გათვალისწინებულია მიზნის საჩვენებელი დანადგარი აპარატურა. ~ჰაერი-ჰაერი~ ~ხმელეთი-ჰაერი~ პზრკ და ~სტინგერი~-ის ტიპის ინფრაწითელი თვითდამიზნების საბრძოლო თავიანი რაკეტების სისტემებისგან თავდასაცავად, დაყენებულია წინაღობებების გამოსაყრელი ბლოკები BVP-21. (Bლოკ Vიბროსა Pომეხ).
1.  ეკიპაჟი                                                                                1
2.  
მასა, კგ
3.  ასაფრენი ნორმალური, კგ                                                       8000კგ
4.  საწვავაი                                                                            2390
5.  
ფრენის მაქსიმალური სიჩქარე კმ/სთ
6.  დაბალ სიმაღლეზე კმ/სთ                                                       1300კმ/სთ
7.  მაღალ სიმაღლეზე                                                               2175კმ/სთ
8.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                                               17500მ
9.  მაქსიმალური საექსპლუატაციო გადატვირთვა, ერთეული               8,5
10.  მაქსიმალური ენერგეტიკული სწრაფამწეობა, მ/წმ                      220-290მ/წმ
11.  ფრენის პრაქტ. მანძილი დამატებითი საწვავის ავზების გარეშე      1210-1400კმ
12.  
შეიარაღების შემადგენლობა:
13.  რაკეტები ჰაერი-ჰაერი4       XRVV-AE ან R-73ie 2xr-27R1 ან R-27T1 6XR-60M
14.  რაკეტები ~ჰაერი-ხმელეთი~                            1ხX-31ა ან X-31პ, 2ხX-25მპ
15.  კორექტირებადი საავიაციო ბომბები                     2x KAB-500KR(OD)
16.  უმართავი საავიაციო რაკეტები                           S-8, S-24
17.  საავიაციო ბომბები                                  10SAB-100, 4SAB-250, 2SAB-500
18.  ჩაყენებული საქვემეხო დანადგარის მარკა               GS-23L
19.  ვაზნების საბრძლო მარაგი                                    200
20.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                     15,76X4,5X7,15მ
21.  გაქანების/გარბენის მინიმალური სიგრძე                  250/600მ
22.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                     R-25-300,7100*

23.  *განსაკუთრებულ რეჟიმზე 9900
ფრონტის მსუბუქი გამანადგურებელი Mig-23-98
 განკუთვნილია საჰაერო მიზნების გასანადგურებლად დღის/ღამის და ნებისმიერი მეტეოროლოგოიურ პირობებში, ასევე სახმელეთო და წყლისზედა მიზნების განადგურება მართვადი და უმართავი საშუალებებეით. იქმნება უკანასკნელი სერიული მოდიფიკაციის, ფრონტალური გამანადგურებლების Mig-23მლდ-ის და გადამჭერის Mig-23პ-ის ბაზაზე, ასევე სხვა უნიფიცირებული გამანადგურებლების შეიარღება და აღჭურვილობა დანადგარების გამოყენებასთან ერთად. თვითმფრინავზე შემკვეთის არჩევანიდან გამომდინარე შეიძლება იქნეს დაყენებული  ან ახალი მრავალფუნქციური მრავალარხოვანი იმპულსურ-დოპლირებადი რლს, რომელიც უზრუნველყოფს ~ჰაერი-ჰაერი~ R-73, RVV-AE, R-27 ტიპის რაკეტების გამოყენებას, მიზნისჩვენებას ~ჰაერი-გემი~ X-31ა, X-35 რაკეტებისათვის, ასევე მცირეგაბარიტული მიზნების აღმოჩენა, ან შეიძლება დაყენდეს მოდერნიზირებული რლს ~შაპფირ-23~, რომელიც იძლევა შესაძლებლობას  გამოყენებულ იქნას R-73, RVV-AE, ასევე საშტატო რაკეტები R-24R, R-23 ან R-60. ორივე ხსენებული ვარიანტის დაყენებისას გამოიყენება ბორტის ციფრული გამომთვლელი მანქანა და GPS მიმღები, ხოლო ახალი რლს-ის ვარიანტში-ინერციული სანავიგაციო სისტემა და მრავალფუნქციონალური დისპლეი.
თვითმფრინავზე შეიძლება იქნეს დამატებითი დანადგარები:-შლემის მიზნისმაჩვენებელი სისტემა; -ახალი რადიოელექტრონული წინააღმდეგობის საშუალებებეი (დასხივებისა და აქტიური ჩახშობა-წინაღობის შეტყობინების სადგური, ცრუ სითბური მიზნების გამომყრელი სისტემა); -~ჰაერი-რლს~ რაკეტებისათვის მიზნის მაჩვენებელი აპარატურა; -სახელმწიფო გამომრკვევეი სისტემა (სვოი ჩუჟოი), კავშირი, შესაბამისი დასავლური სტანდარტებით; -რეგისტრაციისა და ანალიზის სისტემა ~Kარატ-B~; -ვიდეორეგისტრაციის აპარატურა; -საფრენი დავალების შემყვანი სისტემა; -სამიზნე და სადაზვერვო კონტეინერები; -შეიარაღების ვარიაციები ტელევიზიური თვითდამიზნების თავებით X-29T(TE), KAB-500KR, ასევე ლაზერული თვითდამიზნების თავებით X-29L, KAB-500L(სამიზნე დანადგარების კონტეინერის ქონის შემთხვევეაში). ასევე შეიძლბეა იქნეს შესრულებული საფრენი რესურსების გაზრდის სამუშაოები.
1.  ეკიპაჟი                                                                   1
2.  მასა, კგ
3.  ასაფრენი ნორმალური, კგ                                             14700კგ
4.  პრაქტუკული სიმაღლის ზღუდე                                      18500მ
5.  მაქსიმალური ენერგეტიკული სწრაფამწეობა, მ/წმ               230-240მ/წმ
6.  ფრენის პრაქტ. მანძილი დამატებითი საწვავის ავზების გარეშე 
1950
7.  შეიარაღების შემადგენლობა:
8.  რაკეტები ~ჰაერი-ჰაერი~                     2XR-27, 4XRVV-AE, 4XR-73e, 6XK-60
9.  რაკეტები ~ჰაერი-ხმელეთი~                2XX-31A, 2XX-35*, 2XX-31P**, 2XX-29T**, 2XX-29L
10.  კორექტირებადი ავიაბომბები                          4X KAB-500KR*, 4XKAB-500L
11.  უმართავი საავიაციო რაკეტები                               S-8, S-13, S-24
12.  საავიაციო ბომბები ოტხამდე                                 FAB-500, FAB-250
13.  ჩაყენებული საქვემეხო დანადგარის მარკა                 S-23L
14.  ვაზნების საბრძლო მარაგი                                    260
16.  სიგრძეXსიმაღლეX ბრთების გაშლა, მ                     16,7X5,77X7,8/14,0
17.  ძრავის მარკა, თვლების X გაქაჩვა, კგძ                     R-35-300, 13000
18.  *ახალი რლს-ით, ** ლ-150 ტიპის აპარატურით
Category: ტექნიკა და შეიარაღება | Added by: Giorgi
Views: 934 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
შესვლის ფორმა
ძებნა
საიტის მეგობრები
  • Create your own site